روش های مختلف مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کار

روش های مختلف مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کار

روش اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا

یکی از روش ها مهاجرت به کانادا روش اکسپر اینتری میباشد که سیستم ورود سریع یا Express Entry در راستای مهاجرت به کانادا معرفی شده است، البته این روش مهاجرتی محسوب نمیشود و در حقیقت نوعی سیستم جمع آوری، دسته بندی و انتخاب که براساس میزان امتیاز است. سیستم Express Entry در برنامه مهاجرت به کانادا تغییراتی را ایجاد کرده که در واقع این روش با امتیاز کسانی که متقاضی مهاجرت به کانادا هستند و براساس مهارت ها و توانایشان سنجیده میشود. البته این روش نیز با قرعه کشی است که در سال چند بار بین متقاضیان مهاجرت به کانادا با بیشترین امتیاز انجام می شود. برای ورود به سیستم انتخابی یک حداقل امتیاز در نظر گرفته شده است که در سال گذشته این امتیاز در هر دوره متفاوت بود و گاهی این حداقل امتیاز بالا وگاهی پایین آمد.

روش های مختلف مهاجرت به کانادا مانند برنامه چند ساله مهاجرت به کانادا

یکی از روش های مختلف مهاجرت به کانادابرنامه چند ساله مهاجرت به کانادا است که در چند سال آتی کانادا از طریق تعدادی از برنامه ی اقتصادی و برنامه های اسپانسرشیپ خانوادگی پذیرای مهاجران بیشتری خواهد بود. دولت های استانی و منطقه ای برای پذیرش موثر و کارآمدتر تازه واردین به منطقه ی خود از این برنامه ها استفاده می کنند. هر PNP متناسب با نیازهای خاص استان یا منطقه سازگار شده است تا منتخبانی که برای زندگی و کار در یک منطقه آماده هستند و می تواند به صورت مثمر ثمر به جامعه ی آنجا کمک کنند، انتخاب نمایند. از سال 2015 همه ی PNP ها حدقال یک برنامه ی انتخاب استانی همراستا با سیستم اکسپرس اینتری فدرال دارند. این برنامه ها با عنوان برنامه های انتخاب استانی پیشرفته شناخته می شوند.

از روش های مختلف مهاجرت به کانادا روش ویزای توریستی

روش های مختلف برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که یکی از روش های متداول برای مسافرت و گردش در کشورهای گوناگون، اخذ ویزای توریستی است. کانادا از جمله کشورهایی است که متقاضیان زیادی به عنوان ویزیتور کوتاه مدت جهت دیدار با اقوام و آشنایان، بازدید از جاذبه های گردشگری کانادا، شرکت در همایش و کنگره و یا دوره های کوتاه مدت تحصیلی قصد ورود به این کشور را دارند دولت کانادا به علت کثرت درخواست های ویزای توریستی کانادا، قوانینی بسیار جدی در این زمینه برای ورود متقاضیان خارجی وضع نموده است؛ البته وکلای داتیک ضمن آشنا نمودن شما با این قوانین و تکمیل دقیق مدارک، روند اخذ ویزای توریستی کانادا را تسهیل خواهند نمود.

تقاضای ویزای مسافرتی برای ویزای مولتی کانادا

اگر در یکی از دو دسته فوق قرار دارید میتوانید شانس خود را برای اخذ ویزای مولتی کانادا امتحان کنید و هنگام تقاضای ویزای مسافرتی، به جای ویزای تک ورودی Single-entry تقاضای ویزای چندگانه Multiple-entry بدهید و امیدوار باشید افسر مهاجرت در ان روز تصمیم بگیرد با درخواست شما موافقت کند. نکته جالب اینکه اگر کسی شرایط ویزای چندگانه را داشته باشد ولی تقاضای ویزای تک ورودی بدهد، افسر مهاجرت برای این شخص ویزای تک ورودی معمولی صادر می کند ولی در نامه ای که به وی ارسال میشود به شخص اطلاع خواهند داد که اگر ویزای چندگانه تقاضا می داد هم مورد قبول واقع می شد.

شرایط مدت اعتبار ویزای مولتی کانادا

چرا بعضی از افراد مدت اعتبار ویزای مولتی کانادا را کم تر از 5 سال اعلام میکنند؟ اعتبار ویزای مولتی کانادا بر اساس میزان اعتبار پاسپورت شما است مثلا اگر پاسپورت شما 3 سال اعتبار داشته باشد ویزای شما حداکثر 3 سال اعتبار دارد از آنجا که پاسپورت های ایرانی 5 سال اعتبار دارد ویزای مولتی کانادا یک ماه قبل از تاریخ انقضای پاسپورت شما بی اعتبار میشود شما در بهترین حالت 4 سال و 11 ماه اعتبار ویزا دارید.